tisdag 23 april 2013

BEAUTIFUL VALETTA...






[...AND COSY TOO...]



Huvudstaden på Malta och byggt som ett enda stort fort.
......PRETTY COOL..... :)

Jag kan varmt rekommendera en tur till Valetta.
Det är vackert och pittoreskt, precis som resten av ön.
Däremot finns det ju så mycket mer att se så om man ska åka så tycker jag nog att man ska ta minst en vecka.
Jag är fortfarande obarmhärtligt kär i Barcelona och skulle nog utan att tveka hellre välja denna underbar stad, men Malta ÄR fantastiskt det med.




Foto: Angelic Mess


En av smågatorna.
All den vackra arkitekturen och jag blir som vanligt lite knäsvag.
WUNDERBAR!


Foto: Angelic Mess


Ja... jag älskar tinnar och torn.
Vem gör inte det??


Foto: Angelic Mess


Jag kan inte låta bli att undra vilken stackare dom skickar upp för att klättra i den stegen som man ser längst upp till vänster.....


Foto: Angelic Mess


Aaaaawwwwww....
Och jag som tycker om räcken i gjutjärn så mycket.
Här fanns det ett överflöd.
Så vackra med.
:)



Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar