tisdag 28 maj 2013

BIRDIE ON A MUG...






[A BIT OF BLUES IN MY HOUSE]


Jag har ju en tendens till att vilja ha det så "minimalistiskt" som möjligt med svart och vitt som dominerar, men jag har en förkärlek till pasteller.
Mjuka, inbjudande och till och med förföriska ibland.
Även dessa foton är från omkring Påsk eftersom jag inte har hunnit med att ta nya.
Men de kommer.
:)



Foto: Angelic Mess


Sötaste fågelmuggen kommer från Åhlens, och finns även i vitt och rosa. Påskäggen i silver kommer från Marita.
Jag köpte muggarna för gäster. Dock har ju CM en helt egen temugg.
Bara en som duger.


Foto: Angelic Mess


Närbild på lilla fågeln.
Hur gullig som helst.
Lite springfeeling som ger en mersmak.
Vi har ju äntligen sommar och solen skiner.
Jag är hur lycklig som helst.
:)


Ha en bra dag.


Angelica











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar