fredag 28 oktober 2011

Julen närmar sig med stormsteg...









Hej hopp!! 

Ja, jag kan bara inte hålla mig utan MÅSTE bara få visa lite fina juldekorationer. De fina julgranskulorna tillägnar jag min väninna C M som bara älskar allt som är rött och vitt. - Ja, du vet vem du är... ;-) Alla foton har jag lånat med tillstånd från rara Jenny som har nätbutiken Hemlängtan och den underbara bloggen med samma namn som du hittar här. Jag älskar allt, men framförallt så sitter jag och tittar längtansfullt på XMAS-ljusstaken. -Den är ju såååååå fin och så "julig" utan att vara "too much".



1 kommentar:

  1. Hej Angelica,
    Oj, så flitig du är med ditt bloggande och så mycket vackra bilder och inspiration du bjuder på !
    Önskar dig en härlig helg - min kommer definitivt att gå i julens tecken !
    Kram/Marita

    SvaraRadera