lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!!!!





*OCH LITE GLAMOUR*




Hej alla!!

Efter en promenad med sötaste CM så känner jag mig redo för att fira in nya året. Jaaa....Snart nytt år... Tänk vad tiden går fort!!! -OJ, OJ, OJ......!!! I år firas Nya Året (som vanligt) hos CJL och ML. Och även om vi oftast har ett ganska informellt och mysigt nyår, så är det ju trots allt ett tillfälle när man får klä upp sig. -I år har valet till Nyårstassen fallit på en ganska enkel, svart klänning. Och till det lite bling-bling och en fin liten handväska som jag gillar skarpt, men aldrig använder då den är "för fin". -Vilket är ganska korkat egentligen!!! Varför köpa saker om man inte ska använda dom?!?!!? -Nääää.... det går ju inte!! Nu ska jag se till använda den!!!! :-)






Foto: Angelic Mess


Här klänningen som jag är så nöjd med för den kan jag ha som finklänning, men även till vardags. Eftersom den är så enkel så kan man anpassa stilen med hjälp av andra go'saker som smycken, skor och väska.





Foto: Angelic Mess


Ja, alla som känner mig vet att jag är GALEN i skor och att jag är MINST lika "crazy about" bling-bling. Här har jag den perfekta kombinationen: snygga klackeskor med mycket bling-bling. :-) Ja, jag känner verkligen äkta kärlek för dessa skor... Tvättäkta TRUE LÖÖÖÖÖÖVE!!!!!! :-)



Foto: Angelic Mess


Närbild på handväskan tillsammans med halsbandet som jultomten gav mig denna julafton. Det är så otroligt fint... :-) -Tack igen söta jultomten för att du var så snäll och gav mig detta. :-)



Foto: Angelic Mess


Till och med min nya mobil matchar glamourlooken!! Kan det bli bättre?!?!? ;-) Den är ju så SNYGG!!!! Ja, jag är fortfarande så otroligt glad över den nya telefonen - även om jag inte kan använda den...! :-) Däremot så håller jag på att spricka av nyfikenhet eftersom jag vill prova kameran i den, men även den där Siri. (Ja, ni vet den där "tanten" som man fråga saker om och som "bor" i telefonen.) -Hmmm... Ja, det var MIN version av Apples nya funktion. ;-)


Dags för mig att preppa lite och sen göra mig presentabel inför festligheterna ikväll. :-) Det här inlägget blev mycket längre än vad jag hade tänkt. Det enda jag egentligen ville säga var:


GOTT NYTT ÅR!!

Och EN MILJON kramar från mig till er!!!

Angelica










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar