söndag 11 december 2011

SNÖ, MERA SNÖ...





Hej hopp!!!

Snön har kommit!! Men.... jag har inte hunnit ut och ta kort på underverket ännu tyvärr. Vi kanske får en vit jul iallafall. -Yeeeiiiiii!!!! Det är ju så SVART här uppe i norr när inte snön har gjort sitt inträde. Så trots att jag egentligen inte gillar när det snöar alltför mycket (för det innebär ju en massa snöskottning!! -Bläääää!!!!) så är jag så GLAD att den faktiskt har kommit!!! Men i brist på några fina "juliga" vinterbilder så blir det bara ett par detaljbilder idag - med svart-vitt tema... -Såklart! :-) Men jag SKA prova mer färg och har ju faktiskt haft det också som man ju kan se här. Ja, jag har ju bildbevis!!! ;-) 





Foto: Angelic Mess

Ljuslyktor från Åhlens tillsammans med adventssjärnor.






Foto: Angelic Mess

J's gamla silverSaab som är en sparbössa egentligen. - Gillar!!!






Foto: Angelic Mess

Förvaring av kuddar är tillsvidare stationerad i bokhyllan.




Ha det så bra alla!!


Kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar