torsdag 23 februari 2012

KITCHEN CLOCK



Hej alla!!

På förfrågan lägger jag ut lite bilder på den stora köksklockan. Den är ca 110 cm i diameter och det var ett litet projekt för mig att få in den i min lilla bil när jag köpte den för 2 år sen. -Jag fick kämpa ett tag, men till slut gick det. -Dock var det tack vare en mycket snäll och rar man som kom till min räddning. -Jag tackar så mycket för de rara, snälla männen som finns till hands ibland när man behöver det! :-)




Foto: Angelic Mess


Detaljbilder på klockan som är i en ganska tunn plåt som är skarvad och ihopsvetsad. Iallafall så tror jag att det svetsat. -Jag kan ju inte direkt påstå att jag är någon expert på sånt...! Man kan iallafall se skarvarna ganska bra på det vänstra fotot.


Foto: Angelic Mess




Återigen en bild på klockan från min "arbetsplats" (det vill säga köksbordet) här hemma. En liknande bild finns även i inlägget My Office som ni hittar HÄR.
Nej, nu är det dags att göra sig i ordning inför dagens utmaningar.



Ha en underbar dag!

Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar