onsdag 22 februari 2012

A SPLASH OF COLOUR



Turqouise


Hej alla!!


Ja, då har jag gjort det jag har pratat om så länge... Jag har plockat in lite färg i allt det svartvita. Nu blir det bilder på lite turkost hemma hos mig. I LOVE TURQOUISE, och det är ju en sån jättefin och lite somrig färg. Som vattnet i Grekland. Just nu velar jag dock mellan att ha turkost, eller alternativt "bubbelgumsrosa". -Hmmm..... Jag ska nog ta lite bilder på hur det skulle se ut med rosa också. :-) Jag bara behöver färg just nu även om jag normalt inte alls brukar vilja ha annat än svartvitt och kanske någon lite "jordig", dov färg till det. Men just nu så är det nog helt enkelt för att jag behöver energikicken som man får av färg...




Foto: Angelic Mess


Kuddfodralet är inköpt på Lagerhaus och det är ju en så fantastisk färg! Blir man inte lite piggare och gladare när man ser den så vet jag inte vad som skulle kunna hjälpa...?!?!? :-)


Foto: Angelic Mess

Helt underbart nu när solen tittar fram ibland. Oj, vad jag längtar till sommaren just nu! Sol, bad, grönt gräs och fåglar som kvittrar...
-Och ingen snöskottning!! :-)


Foto: Angelic Mess

"Same, same but different..." Ja, fotot alltså... :-) 


Nej, nu måste jag börja piffa inför "den stora dagen" på jobbet.


Stor kram på er!

Angelica







2 kommentarer:

  1. girl gone wild ;-) Lycka till på jobbet!!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ha!!! Ja, jag veeeet... Lite "wild and crazy" numera på inredningsfronten.. ;-)

    SvaraRadera