måndag 31 oktober 2011

ORDNING OCH REDA OCH LUDNA PÄRMAR


[STÄDMANI]










Foton: Angelic Mess




Hejsan!!

Ja, denna helg har jag ägnat åt att få ordning och reda i skåpen som har varit överfulla med diverse bråte. Har man varit dum nog att öppna en dörr har det varit med livet som insats för allt som riskerat åka ut med buller och bång!! Kanske hade det varit lättare att bara investera i en skyddsdräkt och en hjälm, men jag tog tag i problemet och har storstädat i alla skåp och gjort snyggt. Nu saknas bara lite etiketter så att man kan hitta det man letar också... Däremot så ser jag nu på fotot att våran katt R har lyckats med tricket att hjälpa till och se till att alla pärmar är övertäckta med hår. - Hmmmm..... Ludna pärmar kanske blir på modet så att jag slipper rengöra dom, men jag tvivlar starkt på att det kommer att ske... - Men som "tack" för hans bidrag så får han komma med på bild. Ja, han matchar ju pärmarna numera om inte annat!!


KRAM


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar