onsdag 24 oktober 2012

AUTUMN SUNLIGHT...


[MAKES A HUGE DIFFERENCE]


Det börjar bli höst och kallt.
Här uppe har vi redan hunnit få vår första snö. Dock har den ju tinat bort också, men den första snön har hunnit komma och gå.
Nu när vi börjar närma oss årets mörkaste tid så är varje dag med solsken som manna från himlen.
Och idag har vi haft just en sån dag.
Underbart.



Foto: Angelic Mess


Mitt lilla olivträd som till min STORA häpnad fortfarande lever. Kanske finns det hopp för mig trots allt...?
Hoppas, hoppas, hoppas....!!!
Jag har till och med vågat mig på att investera i fler gröna växter.
He, he, he...
Vi får väl se hur det går.
Forsättning följer som man brukar säga... :)


Foto: Angelic Mess


Nya ljuslyktor från Marita.
De ger ett ett jätte fint sken när man tänder ljus i dom.
Om jag kan få en bra bild på det så ska jag nog lägga upp det.
:)

Nu är det dags att få lite gjort.

Kram på er!

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar