söndag 28 oktober 2012

MORNING COFFEE...



[IN A FABULOUS MUG]


Hej på er!!

Som alltid så började jag dagen med en kopp kaffe.
Och äntligen har jag tagit fram den nya muggen från iittala...
Svartvitt grafiskt mönster...
Ååååhhh..... Jag blir ju helt salig.... :)

PURE LOVE

Denna köpte jag när jag och CM var till IKEA och samtidigt passade på att åka över till grannlandet Finland.
Och där var den.
På en hylla och bara väntade på MIG.
-Ha, ha, ha, ha!!
Jag är ju så knäpp.
:)



Foto: Angelic Mess


Hur snygg är inte ugglan?
Jag bara frågar.
:)
Den prickiga kökshandduken i bakgrunden är sprillans ny den med.
Inköpt för två dagar sen och jag är helnöjd.
Sjukt snygg!


Foto: Angelic Mess


Tavlan i bakgrunden med texten:
"DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY"
kommer från Lagherhaus, och den vita skålen med silverkant kommer från raraste Marita som har nätbutiken A Mouse In A House.

Hoppla, hoppla vad tiden går snabbt! Här sitter jag och skriver om morgonen och det är redan kväll...!!


Dags att göra lite middag. 

Kram

Angelica









1 kommentar:

  1. den var ju som gjord för att bo i mitt kök, var har du hittat handduken?? C.M

    SvaraRadera