torsdag 3 januari 2013

BAKING AND FAMILY...



[CAN BE TRUE THERAPY]



Hejsan!


Jul och Nyår har bara susat förbi som vanligt. Tiden går alldeles för fort när man har roligt.
Som alla redan vet så är jag närapå en katastrof i köket. Men... Ibland händer det att jag överraskar mig själv. :)
Jag har återigen bakat muffins.
Nu ska det erkännas att det faktist enbart berodde på att jag behövde något att fokusera på...
Någon typ av terapi.
Med hjälp av min kära Syster Yster och L och M så blev också resultatet faktiskt ganska bra.
:)



Foto: Angelic Mess


Bakformarna har jag köpt tidigare på Bakformen. Deras hemsida hittar ni här.
I skrivande stund har de dessutom rea.
Där finns det en hel del att välja på.
Och jag är ganska nördig...
Jag ogillar att baka men älskar alla tillbehör till bak.


Foto: Angelic Mess


Jag och syster passade på att dricka lite vinglögg. Blossa Starkvinsglögg med smak av rom.
Mycket god.
Dock är jag ganska traditionell och tycker nog att Orginal är den allra godaste.


Foto: Angelic Mess


Muffinsbus.
:)
Den där muffinsen är med på ett antal foton.


Foto: Angelic Mess


Japp...! Här är den igen.
Favorit i repris.
Hahahahaaa!!!
:)


Foto: Angelic Mess


Ljuslyktorna kommer från raraste Marita.
Bakformar från Bakformen som nämnt ovan.
Kakfat från Ofelias Hus
Glöggmuggar från ICA.


Hoppas att ni alla får ett underbart år!
Att drömmar går in

Önskningar uppfylls
Och att ni och era nära och kära får ha hälsan

STOR KRAM



Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar