måndag 28 januari 2013

LIVING ROOM...




[DRESSED IN WHITE AND PINK]



Hej på er!


Bilder från i höstas blir det idag eftersom det aldrig blev av att lägga upp dom då.
Desutom så har det inte blivit av att jag har tagit nya foton på ett bra tag.
Tiden har liksom inte räckt till



Foto: Angelic Mess


ROSA är temat idag. Som ni redan vet så är det svart och vitt som jag verkligen känner för och som jag alltid har som bas.
Men ibland så kan jag slå till med en färg, och denna gång var det alltså rosa...
WOOP, WOOP!!


Foto: Angelic Mess


Jag experimenterade till och med så mycket att jag provade en rosa och vit matta. Den ser ni i bakgrunden på den högra bilden
Dock åkte den bort nästan direkt.
En dag fick den ligga innan jag fick lite ångest över att ha så mycket färg
:)


Foto: Angelic Mess


Läshörnan med fåtöljen.

Dock har det skett en liten förändring i det hörnet sedan dessa bilder togs.
Mer bilder på det lär komma vid ett senare tillfälle när jag får tid
 Middagsdags nu.
Micron väntar säkert ivrigt på att få se vad det blir för gourmetmat idag...

Önskar er en bra vecka




Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar