fredag 25 januari 2013

NOBIS HOTEL STOCKHOLM




[...PURE LUXURY...]


För att inte tala om en lisa för själen.
Lite skrämmande dock att komma in på hotellrummet efter att man har varit ute och ätit och druckit gott bara för att inse att någon har varit in på rummet...
Bäddat upp sängen och ställt en vattenflaska på bordet.
HJÄLP! Jag har kommit in på fel hotellrum!!!
Det var iallafall vad jag trodde först.
Hahahahahaaaa!!!!
Men det är det här dom kallar service.
First Class...
:)



Foto: Angelic Mess


Vistelsen var iallafall helt suverän.
Och loungen...
Woooow!
Däremot så glömde jag mitt nöt helt bort att ta foton därifrån.
Lite mycket annat att tänka på.
:)


Foto: Angelic Mess


Enda bilden från loungen.
Tagen från mitt hotellrum så tyvärr är den ytterst dålig.



Foto: Angelic Mess

Och så badrummet...
-Aaaawwwww......
Nästan lika stort som mitt sovrum
Och tjusigt som på slottet
-Eller jaaa.... Iallafall som jag föreställer mig det...


Foto: Angelic Mess


Till och med strömställarna är ju snygga!!
Någon med ett öga för detaljer har minsann varit framme.
Vackert!
Kika gärna in på deras hemsida för inspiration.


Foto: Angelic Mess


Oj, oj... Nu börjar det bli lite sent.
Dags att göra sig iordning för nattens sömn.
Imorgon väntar nya äventyr.



Kram på er!


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar