söndag 27 januari 2013

ICE HOTEL JUKKASJÄRVI




[DRAGON RESIDENCE]
ISHOTELLET JUKKASJÄRVI



Hej alla!


Nu har jag äntligen varit till Ishotellet i Jukkasjärvi.
Hurra, hurra för mig!
Och ett stort, stort tack till A J som ordnade med allt.
Tack snälla, rara du!
:)

Idag blir det lite bilder från en av sviterna.
En av mina absoluta favoriter
Rum 344 Dragon Residence

Här hittar ni deras hemsida:

ICEHOTEL



Foto: Angelic Mess


Fantastiska draken.
Helt sinnesjukt vad en del kan åstadkomma
Jag har ju sett många bilder från ishotellet tidigare, men det är en helt annan sak att få se det i verkligheten
Alla detaljer som konstnärerna har jobbat med.
Sagolikt


Foto: Angelic Mess


Som vanligt så har jag haft svårigheter att bara välja ut ett par foton, så äterigen blir det några fler än vad jag hade tänkt från början.


Foto: Angelic Mess


Det finns egentligen inte så mycket att säga när man ställs inför en skönhet och ett artisteri som detta...


Foto: Angelic Mess


En lite bättre helhetsbild där man även ser sängen i hotellrummet.
Den glömde jag nästan att fotografera eftersom jag blev så betagen i draken.
Som sagt... väldigt typiskt mig...
:)



Hoppas ni får en underbar kväll



Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar