tisdag 29 januari 2013

THAT COLD BEAUTY...



[...ICEHOTEL...]




Kall skönhet
Men mäktigt
Jag har faktiskt svårt att greppa hur någon kan åstadkomma allt det vackra...

Helt underbart
Men kallt
Och ska jag vara helt ärlig, så måste jag säga att jag skulle INTE vilja bo i minus 5-6 grader, men att åka dit och titta är något jag varmt kan rekommendera.



Foto: Angelic Mess


Fotona är tagna i stora salen/korridoren, eller vad jag ska kalla det...
Här hittar man de mindre korridorerna på båda sidor som sedan går till hotellrummen.


Foto: Angelic Mess


Med tanke på att hotellet smälter ner varje vår, så kan jag inte annat än att beundra allt jobb som man lägger ner år efter år.

Helt galet
Fantastiskt galet
:)


Dags att börja fundera på att lägga huvudet på kudden

Kram på er




Angelica













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar