söndag 13 januari 2013

MOROCCAN INFLUENCES...




[...À LA TABLE...]


Hej, hej!


Jag säger det igen...
TÄNK vad tiden går fort
Jag hinner inte med
HJÄLP!
:)

Nåja... Det är väl kanske bara bra...? Ibland...
Under julledigheten så fick jag iallafall hem mitt nya lilla bord.
Marockanskt och så gulligt så jag vet inte vad!
Dock hann jag bara med ett par foton innan det var dags att bege sig av.
"Man tager vad man haver"


Foto: Angelic Mess


Detaljbild på benen.
Lite "perfekt operfekt"
Jag bara älskar det.


Foto: Angelic Mess


Både bordet och alla klara genomskinliga ljuslyktor kommer från Marita som har favoritbutiken A Mouse In A House
Ljusstakarna kommer från Day Home.
Deras hemsida hittar ni här.



Foto: Angelic Mess


Nu dags att börja packa inför resan till Storstaden denna vecka. Något jag verkligen ser fram emot.
Träffa syster och pojkarna igen
Shopping, god mat och till och kanske till och med lite party
Det blir fin-fint
:)

Ha en underbar söndagkväll



Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar