fredag 30 mars 2012

FLOWERS



[Photography & A Thank You]




Hejsan!!

Nu har det varit ganska mycket "runtikring" så bloggen har tyvärr fått stå tillbaka litegrann. Bland annat har jag hunnit fylla ett år äldre och haft nån lite längre arbetsdag då jag rest med jobbet. Även de kortare resorna blir till ganska långa dagar, vilket medför att jag inte alltid hinner med bloggen så som jag skulle vilja. Speciellt som dagsljuset fortfarande försvinner ganska tidigt och gör att det blir lite svårt att hinna ta bra bilder.



Foto: Angelic Mess


På min födelsedag fick jag dessa otroligt vackra blommor, och jag ville föreviga dom med hjälp av lite foton. Jag passade på att experimentera lite med kameran och gillar verkligen resultatet på detta foto och fotot nedan. Tyvärr måste jag säga att jag höll på så mycket med alla inställningar att jag inte alls kommer ihåg hur jag fick fram "effekten" i just dom här. Så det blir väl att göra om hela proceduren igen misstänker jag... 


Foto: Angelic Mess


De vackra blommorna som gjorde mig så glad när de kom på  min födelsedag. Tanken och omtanken bakom är ju det man verkligen uppskattar. -Blommorna också naturligtvis men som jag har skrivit om i tidigare inlägg (bland annat här och här) så är det tanken som räknas och att de små gesterna ibland kan göra en så stor skillnad...


Foto: Angelic Mess


All I really wanted to say was:



 THANK YOU!




 Angelica




 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar