tisdag 6 mars 2012

GOLDEN TREATS


[Guldkant på tillvaron]



Hej alla!!!

Jag tjatar om lyx i vardagen - jag vet det... Men jag tycker ju att det är så viktigt! Om man inte förgyller vardagen så är det ju så lätt att den bara blir grå och trist. Livet är ju så mycket mer än så. Idag är jag ledig och passar på att lyxa till det lite extra här hemma. -En bra tidning och lite "treats" till mig samt soffmys är vad det blir idag. Ja, när jag har uträttat lite ärenden och gjort allting annat som jag måste hinna med, vill säga. :-)



Foto: Angelic Mess


Den lilla hjärtformade asken kommer från Lagerhaus som ofta har små guldkorn man kan köpa hem för en vettig peng. Jag passade även på att köpa den större modellen, men i vitt. Riktigt söta!


Foto: Angelic Mess

En Ferrero Rocher (eller flera) gör susen för att det ska kännas lite lyxigt. En god Caffe Latte till det och dagen är fulländad.
(Synd att jag inte har nån kaffemaskin...)


Foto: Angelic Mess


Ja, nu ska jag väl bara gå och ta på mig min nya guldklänning (som ni kan se några usla bilder på här) så är ju temat fulländat. -Hi, hi!! Men tyvärr är det lite för kallt för det idag. ;-)



Foto: Angelic Mess


Mumsfilibabba
Crème de la crème
King of Candy
Beauty of taste
Osv, osv...


HA EN UNDERBAR DAG!!


Angelica





1 kommentar:

  1. Så klokt att lyxa till vardagen lite, det borde man verkligen göra oftare!!!

    /Jenny

    SvaraRadera