torsdag 15 mars 2012

NEW OFFICE SPACE




Hej på er alla rara!

Gårdagen ägnade jag bland annat åt flytta runt lite möbler och annat smått och gott. Nu ska jag prova att ha mitt "office" i ena hörnan av vardagsrummet. Ja, det är ju så stort så "kontoret" ryms ju lätt, men frågan är ju egentligen om jag vill ha det där...?
Det blir ju så långt till kaffekokaren!
;-)

Jag var också jätteduktig och tog massor med foton. -Bara för att upptäcka att jag glömt att stoppa i minneskortet!!!
-Grrrr...!!



Foto: Angelic Mess 


Stormlyktorna från inlägget igår när de stod i köket, fick följa med till mitt nya "office". Av princip så tycker jag inte om att ha ett "kontor" i vardagsrummet egentligen. Men... jag tänkte att prova kan man ju alltid göra.


Foto: Angelic Mess 


Kalender och föstoringsglas. -Ifall jag börjar se dåligt helt plötsligt... -Fniss...


Foto: Angelic Mess 

Förstoringsglaset har jag beställt från Tulipa och de underbara randiga små muggarna kommer från Marita. Ja, jag beställer ganska mycket från henne. Hon är alltid så snäll och hjälpsam.


Foto: Angelic Mess 

Jag letar ny parfym. Därav alla "provstickor" för parfym i den ena muggen. Nu har jag en parfym som jag verkligen gillar, men ibland vill man ju variera sig lite. -Ja, tjejer... ni vet nog vad jag menar...? 
:-)



Ha en bra dag!



Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar