fredag 16 mars 2012

LOVELY FRIDAY...




Hejsan!

Ja, äntligen fredag och jag har redan preppat inför kvällens soffhäng och film. Jag får väl bara hoppas att jag kan hålla mig vaken också...?!? Rocky har bokat plats i TV soffan som vanligt, så att han får första parkett till både film, mys och kvällsfika. Säga vad man vill om den lilla skrutten, men dum är han inte!!! 
:-)


Foto: Angelic Mess 


Kvällens Treats: 
Toblerone och Polly.
Mysfilt
En bra film
En gosig kisseskrutt

Livet kan verkligen vara fulländat ibland!


Foto: Angelic Mess 


Frossa i choklad!
Idag struntar jag totalt i alla "måsten" och allt det andra jag bör, eller inte bör göra. Ibland är det vad man behöver göra: bara släppa allt...
Och det är väl det fredagar är till för??





Foto: Angelic Mess


Sådär... Då har jag lagt upp bilder på choklad för en månad framåt. Såg jag inte fram emot kvällens chokladfrossa redan så kan jag med säkerhet säga att jag gör det nu!
MUMMA!


Jag önskar er alla en

TREVLIG HELG!

 ♥

Angelica













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar