söndag 18 november 2012

ALMOST AS GOOD...




[AS THE REAL THING]


Idag tänkte jag visa min öppna spis hemma i lägenheten.
Mäkta glad att jag har den.
Supermysigt.
Än så länge så har jag inte eldat i den utan har bara en bunt ljus som jag tänder istället.
Almost as good...
:)
Dock lär det ju bli att prova den senare i vinter när det blir riktigt kallt
Än så länge så är det ju ganska varmt för årstiden.




Foto: Angelic Mess


Jag har kvar att måla runt kanten för att få bort det gula teglet. Frågan är om det ska bli vitt eller svart. Det lutar åt vitt, men jag är rädd att det ska bli smutsigt så snabbt.
Det bästa är väl att prova helt enkelt, gissar jag.


Foto: Angelic Mess


Den runda ljuslyktan som står ovanpå öppna spisen kommer från Åhlens. Jag vet däremot inte om de har kvar den om jag ska vara helt ärlig.


Nu är det återigen dags att försöka laga något ätbart.

Kram på er!

Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar