fredag 2 november 2012

LA MUSICA...



[MEANS THE WORLD TO ME]



Hej, hej!!

Ja rubriken säger väl allt...?
Genom musiken har jag träffat så många underbara människor som jag aldrig skulle ha träffat annars.
Jag har en hel del att tacka musiken för.

Musik är livet
Bara i en annan form
Den kan göra att man blir glad, arg, ledsen osv, osv
Eller helt enkelt förstärka det man redan känner.


♫ ♩ ♬♪ ♫ ♩ ♬♪ ♫ ♩♪ ♫ ♩ ♬♪ ♫ ♩ ♬♪ 





Foto: Angelic Mess


Nya hörlurar i vitt och silver från Sony
(om nu inte det redan var ganska uppenbart... He,he)
Betydligt bättre ljud i dom än i mina gamla kan jag säga.
Dock skulle jag gärna investera i ett par "superlurar", men det får bli vid ett senare tillfälle.
Ska jag nu vara så där nördig som jag oftast är så kan jag säga att de matchar min nya TV alldeles perfekt.
Vitt och silver!!

NÖRD!!!!


Foto: Angelic Mess


Här skymtar man faktiskt TV'n i bakgrunden.
Se så fint de matchar varandra.
:)
Nu får jag väl sprutmåla datorn också så att den matchar...
Ha, ha, ha!!


Nu är det dags för mig att preppa inför dagens äventyr.

Ha en underbar dag!!


♪ ♫ ♩ ♬♪ ♫ ♩♬♪ ♫

Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar