tisdag 20 november 2012

BLACK GLAMOUR...





[FOR CHRISTMAS]


Hej alla!

Nu närmar vi oss jul med stormsteg...
Om mindre än två veckor har vi 1:a december.
I dom flesta butiker kan nu köpa julpynt och allt annat som hör till.
Även jag har börjat kika på vad som kan tänkas passa hemma hos mig.
Och av en händeslse så hittade jag lite glammiga, svarta julkulor.
Inte för att jag tycker att svart är en "julig" färg, men det är ju en av "mina" färger.
Dock ska julen i år som vanligt domineras av vitt.
Men jag kunde inte motstå lite svart, glittrig glamour.




Foto: Angelic Mess


Svarta med paljetter.
Pretty cool.



Foto: Angelic Mess


Ljuslyktor och de julgranskulorna kommer från en lite mindre lokal butik.
Den randiga skålen har jag köpt hos Marita.



Foto: Angelic Mess



Nu blir det att slappa och lyssna på lite bra musik.
Min stackars hjärna behöver koppla av.
Det är väldigt ovant att behöva tänka hela tiden...
:)
Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar