måndag 5 november 2012

COLOURS OF THE RAINBOW...




[KITCHEN SHOPPING]
STOCKHOLM


Hej alla!


Denna helg har jag tillbringat med syster och familj.
Och under lördagen sysselsatte jag och syster oss med att shoppa.
Och för en gångs skull var det FÄRG jag tittade på.
Dock kanske mest för att många butiker numera är så duktiga på att visa upp färger på ett vackert, för att inte tala om, frestande sätt.
Alla bilder nedan är tagna på en av Spisabutikerna.
Det var lite av en "aha" upplevelse att gå in butiken.
Så mycket färg och såååå snyggt.



Foto: Angelic Mess


Som sagt...
Regnbågens alla färger och så vackert att jag gärna hade köpt allt.
Jag gillar visserligen inte att ha för mycket färg och "plotter" själv, men det går ju inte att förneka att man blir väldigt glad av det.
:)


Foto: Angelic Mess


Jag gör en "same same but different" igen.
Som alltid när jag inte vet vilket foto jag ska välja.


Foto: Angelic Mess


Och så lite "pastelligt" porslin.
Mjuka turkosa, lila och rosa nyanser.
MYCKET tjusigt även om mitt foto inte blev så bra.


Här vankas det lunch.

Hoppas ni får en underbar dag.




Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar