söndag 12 augusti 2012

BLUEBERRY CAKE...





[MY SATURDAY TREAT]


Lite "vardagslyx" igen.
Blåbärskaka
Enkelt men otroligt gott.
Vilket bådadera nog mest är på grund av att det INTE är jag som har bakat den.
Det hade ju varken varit enkelt, eller speciellt gott misstänker jag...
Just nu sitter jag på bussen på väg till mina föräldrar för att fira pappas födelsedag. Allting är ju så otroligt modernt nu med wi-fi och hela kitet så nu kan man ju sitta uppkopplad nästan var man än befinner sig.
Helt fantastiskt när man tänker efter...
Två timmars bussresa har jag att fördriva. Inte alls så länge egentligen, men jag är ju inte direkt känd för att vara utrustad med något större tålamod...

SUCK...



Foto: Angelic Mess


Muggen kommer från Indiska och ljusstakarna i silver som kommer från Day Home har jag (naturligtvis) inhandlat hos rara Marita.


Foto: Angelic Mess


Och tänk vilken lyx...
Imorgon får jag födelsedagstårta.
WOOP WOOP!
Vilken lyx!!


Foto: Angelic Mess


När jag äntligen kommer fram till mina kära föräldrar ska jag bara ta det lite lugnt och njuta av tillvaron som vanigt. Har dom tid så ska jag nog föreslå en liten promenad.
Det hade varit mysigt för vi har väldigt bra väder idag. Strålande sol.


Foto: Angelic Mess


Det är andra gången denna vecka som jag åker ner på besök. Första gången var det visserligen genom jobbet, men jag passade ju såklart på att stanna och hälsa på.

Nu kära vänner ska jag ta min nyinköpta Bo Bedre och njuta av lite vackra bilder.

Kram



Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar