torsdag 2 augusti 2012

FASHIONABLY GREY...




[GUESS HANDBAG]



Äntligen blir det lite shopping som utlovat.
Dock är det ESPAGNA som gäller även idag.
Kanske är det den kvinnliga genen som gör att man alltid ska shoppa så fort man får tillfälle??
Och Barcelona VAR ju ett ypperligt sådant...
He, he..

Förutom kläder så kom jag hem med en sprillans ny handväska från GUESS. Precis lagom i storleken och med en mjuk, mjuk grå färg så fullkomligen skrek den ju att den ville komma hem och bo hos mig. -Så det fick den ju göra såklart.
Inte har väl jag hjärta att säga "nej" då...



Foto: Angelic Mess


Inhandlad på El Corté Ingles, och så fiiiiiin att jag knappt vågar använda den...
Jamen ni vet.... när nåt är så nytt och fint att det nästan bär emot att använda det..?
Silly me...


Foto: Angelic Mess

Om ni är fler därute som gillar GUESS och deras handväskor så finns de bland annat att köpa på bland annat Smartgirl, och fashionstoreonline.


Foto: Angelic Mess


Jag bara älskar detaljerna på den, och här se ni dom lite bättre. Färgen är aningens mer grå än vad den ser ut att vara på bilderna.



Foto: Angelic Mess


LOVE THIS!!
Spännet som påminner om något taget från 50-talet.
Retro.

Love, love, love!!!


Trevlig kväll på er


Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar