onsdag 1 augusti 2012

THIRD TIME THIS WEEK...



[I'M HAVING AN OMELETTE]



Nu pratar vi lägsta nivå på fantasi vad gäller matlaging...
Suck...
Jag önskar verkligen att jag tyckte att det var roligt, men tyvärr. Och jag har inte hunnit översätta receptet på TORTILLA DE PATATAS heller, så då fick det bli en vanlig omelett.
Sen så måste jag nog erkänna att jag är livrädd för ett så "stort" projekt.
Däremot så kanske jag borde tillaga nåt annat än omelett imorgon??
Kan iallafall trösta mig med att jag har klippt gräsmattan idag så nånting har jag ju iallafall åstadkommit.



Foto: Angelic Mess


Ett glas vin, och tända ljus så har man ju direkt en riktig mysmiddag. Ganska enkelt... :-)


Foto: Angelic Mess




Omeletten är en bacon-, kantarell- och tomat variant. Till den så har jag serverat lite ruccola och några cocktailtomater.
Supergott!!



Foto: Angelic Mess


COSY CORNER


Foto: Angelic Mess



Imorgon får det nog bli att dyka ner i en kokbok för att hitta nåt som INTE är omelett.
Och dessutom enkelt.

Ha en underbar kväll!!



Angelica













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar