måndag 27 augusti 2012

URBAN EXPRESSIONS...



[TRAVEL LIGHT]



Jaha...
Då har det redan gått ett par dagar sedan jag skrev något.
-Igen!
Var tar tiden vägen egentligen?
Man tycker ju att man har så mycket tid jämt, men det har man ju inte när det väl kommer till kritan... Tiden rinner iväg alldeles för fort.
Så en liten påminnelse:

Man ska leva HÄR och NU!!



Foto: Angelic Mess


Nya väskan från Urban Expressions som jag ska ha till de korta resorna. Jag rymmer både dator och ett ombyte. (Ja, jag har redan provat ut den såklart!!! -Allt ryms bara fin-fint...!)
Så jag kommer att springa omkring med ett stort Urban Expression på armen hädanefter.


Foto: Angelic Mess


Många fina, praktiska fack.
Det gillas!
Men känner jag mig själv så lär det ju ändå bli att jag slänger ner det mesta i det stora facket.


Foto: Angelic Mess


Väskan är mer svart än vad bilderna visar, men "what to do"??
Det blir som det blir ibland.
Allt kan ju inte vara perfekt jämt...


Foto: Angelic Mess



För mig blir det att stiga upp i ottan så nu är det snart läggdags.
Jag önskar alla en fin kväll och morgondag. 

Kram

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar