fredag 3 augusti 2012

PINK... VERY PINK....




[...LILLIES...]


Tjingeling!!


Det här med semester är ju helt underbart, men också (-har jag insett nu!!) väldigt farligt för plånboken... Man har alldeles för mycket tid att kika runt i butiker och nätshoppar. Det enda som hållit klåfingriga mig från att gå överstyr är resan till Barcelona.
Jag har ju varit tvungen att spara lite till shopping kassan.
Allt annat hade ju varit otänkbart!

Nu har jag varit hemma i ett par veckor och vardagen har börjat, men jag lever fortfarande lite på ett lyckorus efter resan med Syster.
Och det finns så mycket jag skulle kunna visa er och pladdra på om vad gäller Barcelona, men jag ska förskona er från det.
-Ja, iallafall idag...



Foto: Angelic Mess


Jag fullständigt äslkar den rosa färgen på de här liljorna. Som små rosa "bon-bons"...
Smällkarameller.


Foto: Angelic Mess


Visst blir man glad av bubbelgumsrosa??
Iallafall blir jag det.



Foto: Angelic Mess


En liten bildfrossa i de rosa liljorna. Jag kan bara inte låta bli. Egentligen beror det mest på att jag alltid får beslutsångest när jag ska välja en bild till bloggen. Så sitället för att plocka ut en eller två så blir det ofta hur många som helst...
Moi = Velpotta!!


Foto: Angelic Mess


Nu till kvällens meny med rester från gårdagens kina Take Away, och förhoppningsvis ett glas vin eller två som pricken över i:et.


YUMMIE!!


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar