lördag 10 november 2012

A WEEK AGO...




[OLD TOWN]
STOCKHOLM



Hej på er!

Ja, för precis en vecka sedan var det här jag befann mig.
I Gamla Stan.
En av dom vackraste platserna i någon stad här i vårt avlånga land...
Jag bara älskar att gå runt på kullerstensgatorna och njuta av all den vackra arkitekturen och de små butikerna.
*LYCKA*



Foto: Angelic Mess


Det blir inte att skriva så mycket idag för jag är fortfarande hängig och förkyld.
Och ibland så talar ju foton ändå bättre än ord.
:)


Foto: Angelic Mess


En liten detalj på en fönsterlucka.
Hantverket förr i tiden står sig än idag och saknar nästan motsvarighet idag.


Foto: Angelic Mess


Skuggspelet på byggnaderna är så vackert. Det var mulet hela dagen, men så tittade solen fram en kort stund och då var jag bara tvungen att ta några foton.



Foto: Angelic Mess


Nu blir det en kopp te och lite mys i soffan.


Ha en superlördag!!



Angelica








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar