onsdag 14 november 2012

OH, WOW...!!! - LOOK AT THAT.....!!!!





[I MADE MUFFINS YESTERDAY]


Och jag är ganska stolt.

Dom gick ju faktiskt att äta.
Inte en enda lyckades jag bränna.
Nytt rekord tror jag nästan.
Och med lite pastelligt strössel på toppen så ser de ju till och med ätbara ut!

WOW!!
:)




Foto: Angelic Mess


Muffinsformarna är naturligvis svarta och vita.

Vad annars.... :)
På den här bilden ser ni en variant med namnnet Elenor som kommer från Vestli. Dessa kan ni bland annat hitta på Bakformen och Inreda.


Foto: Angelic Mess


Min variant på muffins är faktiskt mjuk pepparkaka med Philadelhiaost och strössel.
Ljuvlig kombination.
Inte helt oväntat så är ju mina gjorda på en kakmix, och inte hemmagjord från grunden...



Foto: Angelic Mess


De svarta muffinsformarna med vita prickar kommer från rara Jenny. De finns i flera olika färger också för den som inte vill ha svarta. Nu tillbaka till packningen.
Ha en superkväll!




Angelica





1 kommentar:

  1. Jaha och vad hade jag gkort för ont som inte blev bjuden, de ser ju väldigt goda ut!!! C.M

    SvaraRadera