lördag 17 november 2012

GOOD STUFF...




[IN BLACK AND WHITE]

ORDNING OCH REDA




Hej på er!

Nu har jag varit lite lat igen, men det här året är uppenbarligen ett förändringarnas år för mig.
Återigen har det varit ganska fullt upp på schemat...
Ja.... Ni vet... Sådär som det blir ibland.
Innan jag går ut på lite "sightseeing" så ville jag skriva ett par ord.
Och mer än så blir det nog inte heller.
För som vanligt så har jag lite bråttom.
:)



Foto: Angelic Mess 


Mugg och penna från raraste Marita, A Mouse in A House.
Hos henne kan ni verkligen hitta en massa snyggt.
Den randiga muggen i svart och vitt finns även i grått och vitt. MYCKET snyggt det med...



Foto: Angelic Mess





Foto: Angelic Mess 


Nyckelknippa från Ordning & Reda som verkligen har en massa snyggt. Bland annat har de ett lap top fodral som jag har sneglat lite på.


Foto: Angelic Mess 


Den stora mönstrade boxen kommer från EM.

Den svarta träboxen till vänster kommer från IKEA, och är egentligen 3-i-1. En stor och två lite mindre.
Mycket bra att förvara diverse smått och gott i.


Trevlig Helg!!!



Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar