måndag 12 november 2012

ON A RAINY DAY...




[IN MY LIVING ROOM]



Hej på er!


Ja, igår så regnade det i princip hela dagen.
Så jag passade på att ta lite foton på vardagsrummet.
Det har ju liksom inte blivit tidigare.
Syster yster var dessutom nyfiken så jag tänkte att jag kanske skulle ta tag i det och visa ett par bilder iallafall...
Precis som i köket så är det fortafarande lite "naket", och det ska till lite piff för att det ska bli lite mysigare.



Foto: Angelic Mess


PLASTIC FANTASTIC
Stolen IKEA PS Vågö
LOVE, LOVE, LOVE
Jag har en i köket och en här i vardagsrummet där matplatsen normalt skulle vara. Dörren ut till balkongen är direkt till höger.
Sötaste elefanten i fönstret kommer från resan till Sri Lanka tidigare i år.


Foto: Angelic Mess


Stora delan av vardagsrummet.
Nästan alla möbler är IKEA.
Och med en vit TV så matchar jag jag ju mitt vita tema.
Ljusslingan i hörnet är en variant som jag har gjort själv genom att kombinera en LED slinga med en girlang av papperstjärnor.


Foto: Angelic Mess


I bakgrunden ser ni ljuslyktorna som jag har nämnt tidigare här. Från raraste Marita med A Mouse In a House.



Foto: Angelic Mess


Nya fåtöljen.
Jupp... IKEA den med... :)
Kudden kommer från Day Birger et Mikkelsen.
Kudden ovan finns inte längre att köpa, men de har en liknande variant inne nu. Samma pris också: 799 Svenska Riksdaler.
Dessutom har de nu lagt upp lite juldekorationer.
Jättefina...



Ha en underbar dag

Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar