torsdag 28 februari 2013

IN THAT PARCEL...





[MORE BARE MINERALS]



Som utlovat så kommer här lite bilder på vad som fanns i paketet från Skin City.
Det inlägget hittar ni här.
Som jag redan nämnt så har jag fått veta att min favorit blush kommer att utgå från sortimentet så jag passade helt enkelt på att beställa två stycken tillsammans med lite annat "smått och gott".
Lite tjejgrejer.




Foto: Angelic Mess


Ny ögonpenna.
Spännande.
Bara namnet låter ju onekligen lovande...
Round the Clock
:)


Foto: Angelic Mess


På bilden till vänster ser ni bland annat min lilla silverburk från Day Home.
I den har jag mina bomullstussar.
Lilla Buddhan kommer från Indiska.


Foto: Angelic Mess


Ny liten sminkborste man kan ha i handväskan utan att den solkar ner överallt.
Det är en sån som man vrider upp och dessutom har ett lock.
Ögonskuggan i förgrunden (som ni kan se mycket bättre på den allra översta bilden) heter "Sex Kitten" och har en svagt rosa brunröd ton med lite glimmer.
-Om det var nån som hängde med på den förklaringen...?
Passar iallafall alla ögonfärger: bruna gröna, blå osv osv.
:)





Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar