tisdag 5 februari 2013

UGGHH!!! UGLY LAMP...



[...IN MY BEDROOM...]



Det finns väl inte så mycket att tillägga när man ser fotot nedan...?
Sovrummet har börjat ta form.
Nu har jag till och med ben på sängen.
Det tog IKEA 3 månader att leverera dessa kan jag tala om.
Kanske inte direkt vad jag hade väntat mig.
:)

Fortfarande en del fix kvar innan det är klart, men snart så ska jag nog vara klar här med.



Foto: Angelic Mess


Fel gångjärn till övre dörren på garderoben.
Därav att den nu är en "öppen" del.


Foto: Angelic Mess


Och titta där...
Solsken!!
:)


Foto: Angelic Mess


Här har ni tempeltavlan från C´est la Vie igen.
Den vita kudden kommer från Day Home och den svartvita har jag beställt från Niki Jones. Girlangen i hörnet kommer från Jenny med butiken Hemlängtan.


Foto: Angelic Mess


Den viktiga skohörnan som jag nu håller på med att sortera och ställa iordning.
Även spegeln ska ju hängas upp innan allt är klart.


Foto: Angelic Mess


Sovrummet sett från vardagsrummet.
Till höger står det vita sideboardet.
Eller heter det sideboarden?
-Nåja.... Ni förstår nog vad jag menar... :)


Nu tillbaka till lite TV och musikmys.




Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar