onsdag 20 februari 2013

PERFECTION...




[ FINALLY I'VE FOUND IT ]



Ni känner säkert igen det där med att man ibland letar och letar något utan att kunna hitta det.
Ett par skor, en tröja, en jacka eller vad det nu kan vara.
I mitt fall är det en armbandsklocka.
Den har gäckat mig i snart ett år.
Jag har letat och letat men inte kunnat hitta en som verkligen fallit mig i smaken.

Men jag säger bara....

Michael Kors

Tack för att du finns och levererar.
:)




Foto: Angelic Mess



Det finns otroligt många fina klockor ute på marknaden, men jag var ute efter en lite mellanstor och helt i stål.
Dessutom ville jag ha den enkel och stilren, men med lite "kazing" som i bling-bling.
Har jag hittat något jag har tyckt om så har det antingen varit fel armband, eller så har det varit något med urtavlan som inte har varit rätt.


Foto: Angelic Mess


Närbilder på urtavlan och den är så RÄTT.
Enkel, klassisk modell men med det rätta glittret.
Jag är löjligt lycklig.


Foto: Angelic Mess


Modellen heter MK3190 och finns bland annat att beställa på Klockor.nu och Klockia.se.
Naturligtvis finns den även att beställa genom de flesta guldsmeder/klockbutiker.



Foto: Angelic Mess


Nu tillbaka till att fixa och dona...

Önskar er alla en superkväll.


Angelica









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar