måndag 11 februari 2013

MORE PRESENTS....





[...BUT NOT FOR ME...]



Jag kan konstatera att jag faktiskt har gått in för hela den här paketinslagningen helhjärtat.
Så pass mycket att jag tydligen har suttit som en säck potatis och nu har ont i ryggen.
Men allt har sitt pris...
:)

Paketen är till mina söta systersöner L & M, och som jag skrev till Syster Yster så känner jag mig ganska duktig som till och med har "färgkodat" paketen.




Foto: Angelic Mess


För er som gillar presentpapper lika mycket som jag:
Allt kommer från Lagerhaus och går att beställa på nätet.
Kolla gärna in deras ROSA blommiga papper.
Bubbelgum.
ME LIKES


Foto: Angelic Mess


Även presentbanden kommer från Lagerhaus.



Foto: Angelic Mess


En av mina absoluta favoriter är detta presentband som ser ut som spets.
Aaaawww.....
Så gulligt. 


Foto: Angelic Mess


Nu ska jag sätta mig och leta högtalare på nätet.
Fortfarande är det något jag saknar.
Det är bara så svårt att hitta det "perfekta paret".
Och jag vill ju ha vita.
Såklart.


Ha en superduperkväll alla


Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar