tisdag 26 februari 2013

SPRING FEELINGS...




[...IN BLUE...]



Med strålande sol idag så kunde jag för första gången känna den den där lite sprittande känslan av vår.
ÄNTLIGEN
Tänk vad man längtar varje år efter sommaren.
Vinter är som sagt ingenting för mig.
Ändå har jag i år låtit mig luras att stå på ett par skidor.
Grundlurad.
:)



Foto: Angelic Mess


I bakgrunden skymtar ni mina små pappersdekorationer/-bollar som jag har köpt av Jenny med webbutiken Hemlängtan.
Den hittar ni om ni klickar här.
Hon har alltid så mycket fint - aldrig ett problem att hitta något man tycker om.


Foto: Angelic Mess


Inte så länge kvar till snön smälter bort.
Eller... ja.... typ två månader...
Så det klart, ett tag är det ju kvar...


Foto: Angelic Mess


Kokeshidockor i svart och blått och så har jag med den blå versionen på muggen från PIP Studios med som utlovat.
Den röda har ni ju sett här tidigare.
Fortfarande blir jag så där knasigt glad i kropppen när jag ser dom.
:)


Foto: Angelic Mess


Tja... Kanske dags att gå och slipa den där spacklingen jag håller på med för tillfället...?
Dock misstänker jag att jag måste vänta till imorgon eftersom jag misstänker att det inte har torkat ordentligt ännu.
Imorgon blir det att fräscha upp strömställarna med.
Om jag kommer ihåg så ska jag ta lite bilder på det med.
En budgetvariant om man tycker att de man har är fula och tråkiga.


Stor kram





Angelica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar