onsdag 25 april 2012

BREAKFAST




Hej och Godmorgon!!


Jag tillhör kategorin "dålig-frukost-ätare", men har tänkt att jag ska försöka att skärpa mig och bli bättre på det. -Kanske till och med försöka börja röra på mig lite mer. -Det blir alldeles för lite av den varan numera om jag ska vara helt ärlig. Eftersom jag älskar yoghurth ( och allra mest den där tjocka, krämiga turkiska varianten med 10% fetthalt) så är det den jag ska locka mig själv till att bli en duktig frukostätare. 




Foto: Angelic Mess


Nästan nyttiga flingor med en nästan nyttig yougurth.... Då är jag väl en bra bit på vägen, tycker ni inte? Eller är det nån som har nåt bra förslag på nåt annat gott man kan äta till frukost. Nu råkar jag ju i och för sig vara ett stort fan av hotellfrukost, men då finns det ju alltid så mycket gott + att det är ju inte jag som har varit tvungen att duka fram den. På morgnarna så vill jag ha det så enkelt som möjligt för att kunna motivera mig själv att få i mig nån frukost överhuvudtaget.


Foto: Angelic Mess


Musliskålen kommer från ICA MAXI, och de små skålarna i bakgrunden kommer från Lagerhaus.


Foto: Angelic Mess


Hallonen var ganska sura, så jag hade i extra socker... -Och simsalabim så var väl den här frukosten inte ens NÄSTAN nyttig...?!?!? -Suck.... Där gick ju den planen och ambitionen åt pipan. Ibland blir man ju lite trött... :-)
Så typiskt!

 ♥


Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar