torsdag 19 april 2012

SILVER AND WHITE





Hej alla!!

Hur har ni det? Bra bra hoppas jag. Idag blir det ännu en lång arbetsdag så jag passar på att skriva ett par rader nu innan jag måste iväg. Idag skiner solen och dessutom är det snaaaaaaaaaaart fredag!!! -Fredagsmys..... Det känns underbart om jag ska vara helt ärlig. Men det är ju så det är... utan ledighet uppskattar man inte jobbet, och utan jobb uppskattar man inte ledigheten...



Foto: Angelic Mess


Den fina ljuslyktan (eller ljusboxen som jag kallar den) och doftljuset med doften Cotton Flower kommer från rara Marita. -Och ja, jag vet.... Jag är som en vandrande reklampelare för hennes butik, men jag tycker att när man gör något bra så ska man också få "cred" för det!! :-) 

Inuti ljusstaken/boxen kan man lägga allehanda dekorativa saker om man känner för det och bilder på det kommer att komma senare. (När jag har hittat nåt jag tycker passar, vill säga.)

Nej, nu är det dags att göra sig iordning inför dagens tripp.


Önskar er alla en solig, underbar dag!

 ♥

Angelica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar