fredag 27 april 2012

GLAMOUR....



[Dolce Gabbana]



Hej alla!!

Lite vardagslyx blir det idag... Ja, ni vet .... sånt som jag gillar och uppskattar och som är fint eller mysigt i vardagen och förgyller den en liten smula... :-) Idag kan man väl säga att tema på "vardagslyxeriet" är lite kvinnlighet och glamour. Sånt som ger lite Feelgood till de flesta kvinnor och tjejer.



Foto: Angelic Mess


Den nya parfymen från Dolce Gabbana som jag inte visste om jag skulle tycka om när jag fick den, eftersom den heter Rose The One och jag peronligen gillar INTE lukten av rosor.... MEN, den har en fin doft som jag faktiskt gillar vilket jag är mycket glad över.


Foto: Angelic Mess


Återigen är armabandet från Snö of Sweden med på bild.
 -What can I say...? I love it!!! :-) Helt rätt i färgerna och utformningen. I bakgrunden skymtar även den body lotion som jag fick med tillsammans med parfymen.


Foto: Angelic Mess


Min "Plastic Fantastic" klocka från Ur och Penn skymtar i ena hörnet på den högra bilden. Jag äskar den fast den är en riktig lågbudget klocka. Återigen vit och silver... :-)


Ha en bra dag!!
 ♥


Angelica











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar