söndag 15 april 2012

WHEN THINGS GO WRONG...




Hej alla!!!

För det mesta så brukar jag ju lägga upp ett inlägg nästan varje dag, men ibland så blir det inte som man har tänkt sig... Med bland annat en bil som har havererat, en dator som demonstrativt vägrat samarbeta och en 3-dagars jobbresa som slutade med en vild körning i "urskogen"  (ja, vi körde "vilse" och hamnade på en lerig skogsväg i 11 mil!!) så har jag inte hunnit med bloggen som jag velat. Men nu är jag tillbaka och hoppas kunna ha lite mer tur och planera lite bättre i framtiden. Även om man naturligtvis inte kan förutse allt. :-) 
Dagens foton är på hallen som jag redan hade laddat ner innan datorn (fast egentligen programmet för nedladdning) började strejka.



Foto: Angelic Mess


Hallen är liten och ganska trång, så på ena sidan när man kommer in har jag ställt ett 20 cm djupt skåp (IKEAs Bestå) som innehåller diverse småpryttlar som man annars inte riktigt vet var man ska ha.


Foto: Angelic Mess


En av tavlorna med ortstämplar har äntligen kommit upp. Nu måste jag bara köpa fler ramar så ska jag sätta upp de andra också.


Foto: Angelic Mess


Den "fulsöta" bordslampan har jag faktiskt hittat på Clas Ohlsson av alla ställen, och de söta plåtaskarna kommer från nätbutiken Hemlängtan. Titta gärna in på den fina bloggen med samma namn. Den hittar ni genom att klicka här.


Hoppas ni får en fin söndag!


 ♥

Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar