fredag 9 mars 2012

BLACK AND WHITE




[Ocean of pillows]



Hejsan!!


I en fåfäng tanke om att jag skulle kunna sortera ut lite ur den stora kuddsamlingen så slängde jag ut (nästan) alla på golvet i förrgår för att se om jag kunde välja ut de jag skulle ha framme.
-Det gick sådär kan jag säga... Jag är ju lite av en kuddfetischist så ska jag vara helt ärlig så tog jag inte bort en enda! Ja, jag kunde helt enkelt inte förmå mig att göra det.
-Men lite foton blev det!!!



Foto: Angelic Mess


Eftersom jag redan saknar mitt vanliga svart-vita tema här hemma så fick det bli det på fotona istället. Jag har tänkt envisas med att ha lite färg ett tag till eftersom jag faktiskt gillar det, men ändå inte kan låta bli att sakna mitt vanliga "Black and White" lite...


Foto: Angelic Mess


En av mina absoluta favoritkuddar som är från Niki Jones i förgrunden. LOOOOOVE IT!! Och nu har jag till och med köpt en innerkudde som jag var och hämtade ut nu när jag var ledig.


Foto: Angelic Mess


Kudden med "A place called home" kommer från Ellos, medan den svarta kudden med vita broderier kommer från Niki Jones den med. Jag är löjligt förtjust i bollfransar av någon anledning...


Foto: Angelic Mess


-Oooooooooooooohhhh...... så fint det är med svart och vitt!!! Jag kan inte rå för att jag verkigen gillar det grafiska och enkla i den färgkombinationen... I förgrunden har ni kudden Pretty Drops fråb Day Birger och Mikkelsen, och bakom den ser ni den svarta kudden från Niki J lite bättre. -Nu blev jag sugen på att ta lite svartvita foton också. 
-Men på vad....??? 


Oj, oj...! Tiden går fort ibland... Nu måste jag iväg alldeles strax.

Många kramar!!

Angelica











1 kommentar:

  1. riktigt fin samling av kuddar! Jag är också löjligt förtjust i bollfransar!!!
    Hoppas du haft en fin helg!
    /Jenny

    SvaraRadera