måndag 5 mars 2012

TESTING, TESTING....



[bareMinerals]



Tjingeling!!

Efter en riktigt skön helg med ledighet och till och med ganska bra sömn så känner jag mig lite mer utvilad och redo för den kommande veckan. -Skönt att få sova lite mer normalt måste jag säga. Nu har jag dessutom fått sminket från bareMinerals så nu kanske jag kan SE lite pigg ut också. (-Ja, hoppas kan man ju alltid göra!!) Ska testa det för första gången idag och återkommer med rapport på vad jag tycker. :-)



Foto: Angelic Mess


Det jag har klickat hem är en foundation i puderform, en blush och en Flawless Application Brush (ja, för tydligen är dom väldigt bra när dom har långa, komplicerade namn?!?!?) från bareMinerals. Jag köpte även den, för mig, helt obeprövade mascaran Hypnôse från Lancôme. Den sistnämnda är ju inte direkt billig, men nu när jag ändå håller på och ska experimentera så tänkte jag att då provar jag väl en ny glammig mascara med.
-Why not??? :-)


Foto: Angelic Mess

Jag hade absolut ingen aning om vilken färg jag skulle välja på blushen, så jag tog en som var lite "mittemellan" färgmässigt. Färgen jag valde heter Beauty. 
(-Som om det skulle hjälpa om färgen ändå är helt fel!! Ha, ha, ha!!!) Men det kändes iallafall bra rent psykologiskt att köpa en med ett sånt namn... ;-).


Foto: Angelic Mess

Mascaran kommer jag att vänta med att använda eftersom jag redan har en som jag ganska nyss har öppnat. Utvärderingen på den kommer alltså att komma senare.


Så spännande att prova nåt nytt och idag är det ju premiär dessutom!

Kram på er alla fina!

Angelica




1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera