måndag 19 mars 2012

NY VECKA




Hej alla!!

Ja, ny vecka... igen! -Oj, vad tiden går fort! Helt otroligt! Hur går det till egentligen....? Känner att jag inte riktigt hänger med ibland om jag ska vara helt ärlig. Men i helgen har jag iallafall hunnit stöka lite hemma, samt introducera rosa även i köket. För fram till Påsk så har jag tänkt behålla lite färg. I köket blev det dock en mer "pastellig" rosa färg.



Foto: Angelic Mess

De små rosa formarna kommer från Lagerhaus. De är väl egentligen pajformar men jag har dom som ljuskoppar för tillfället.


Foto: Angelic Mess  

Och så lite fler bilder på favoritklockan i köket. Dock hänger den fortfarande för lågt, men det blir liksom aldrig av att hänga den som borde hänga... Ja, ni vet... Ett sånt där projekt som man skjuter på i evigheter till dessa att man inte ens ser att det är ett "fel"... :-)


Foto: Angelic Mess 


I köket valde jag som sagt att ha en mildare och mer pastellrosa som jag faktiskt tycker är riktig fin. Dock ska jag kanske säga att hade man sagt till mig att jag någonsin skulle ta in den färgen så hade jag aldrig trott det!!! 
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.
IBLAND. :-)



Foto: Angelic Mess


Hoppas ni får en härlig början på veckan.





Angelica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar