onsdag 7 mars 2012

BLING-BLING



[ Snö of Sweden ]


Hej allihopa!

I helgen har jag återigen bråkat med kameran för att försöka få till lite bilder på nya halsbandet från Snö of Sweden, men även på annat som jag tänkte lägga upp på bloggen vid ett senare tillfälle. Resultat: jag förlorade igen...! -Nåja.... Nån gång ska jag väl lära mig att hantera den. -Hoppet är ju det sista som överger en, sägs det ju. -Jag roade iallafall grannfrun som kom och frågade "-MEN VAD GÖR DU?????", när jag låg där och kravlade i snön alldeles rufsig i håret och med rumpan i vädret!! -Ha, ha, ha!! Det måste bara ha sett för roligt ut!!!
-Tur att man har bra grannar...



Foto: Angelic Mess

Ja, jag försökte vara lite fyndig och ta foton med snö som bakgrund, men jag är inte helt nöjd med resultatet. Dock gillar jag fotot ovan för jag tycker att det har en bra "dynamik". (Jag har ingen aning om vad man skulle säga på "fotospråket", men ni kanske förstår vad jag menar?? -Typ... -På ett ungefär...???) :-)


Foto: Angelic Mess


Här en lite bättre översiktsbild. Jag hade ju som sagt redan armbandet sedan tidigare (som ni kan se mer av här) och hade INTE tänkt köpa något mer, men så såg jag halsbandet igen på webbutiken Hedbergs Guld och kunde bara inte motstå att köpa det också.
Ja, för det är ju faktiskt väldigt fint. :-)
Även webbutiken Alvas Hus har många fina varianter på Snö of Swedens smycken, så kika gärna in även där om ni vill se fler varianter.


Foto: Angelic Mess


Även halsbandet kommer alltså från serien Soho. Dock är pärlorna mindre på halsbandet än på armbandet, men armbandet finns att köpa i lite olika varianter, om man skulle vilja ha lite mindre pärlor även på det.

Nej, nu är det dags att få lite mer gjort på min TO DO-list...

Kram på er!

Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar