måndag 12 mars 2012

PINK MONDAY




Hej, hej!!

Ja, då var det måndag igen... 
Efter en mysig helg med bland annat lite festligheter, prickskytte (!!), lite fotografering, samt nästan en hel dags soffmys med Rocky (som ni har bilder på här) för min del, så är det ny vecka och nya saker som står på schemat. :-)



Foto: Angelic Mess


Nu tycker ni väl att jag har snöat in mig på det här med rosa...? Och det har ni ju alldeles rätt i! Men....
"Ska det va', så ska det va' ordentligt!!"
Ingenting görs halvhjärtat här!!
:-)


Foto: Angelic Mess


Ljus med lukt av bubbelgum från Lagerhaus och mina favoritbumlingar.
Jättegoda!!!
(Ja, dom är så goda att jag inte kan låta bli att smaska i mig tills hela gommen är öm!!!) 


Foto: Angelic Mess


Fina, underbara videkissar. Däremot har de ju inte hunnit komma fram här uppe i norr så det fick bli "köpes" varianten.


Foto: Angelic Mess


Jag hoppas att ni har haft en underbar och mysig helg.

 ♥

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar