söndag 25 mars 2012



HEMMAKVÄLL 




Hej alla!!


Gårdagskvällen var en supermysig hemmakväll för mig. En sån som jag behövde för att kunna ladda upp batterierna nu när jag fortfarande nästan inte sover något alls. Jätteskönt att bara vara... :-) Dock lyser sömnen fortfarande med sin närvaro. Jag börjar faktiskt känna mig lite desperat nu eftersom sömnbristen påverkar mig på alla sätt och vis. Men jag ska få bukt med det. Förr eller senare så ska även jag kunna sova normalt.
(-Hoppas jag iallafall.)



Foto: Angelic Mess


Min myskväll med bland annat nytt doftljus från Shearer Candles. Vanilla and Coconut... 
- Mmmmmmmmmmmmmmmm...
Och så ett glas vin och en bra film. (Som jag naturligtvis somnade till!!!) -Ha, ha, ha!!!
-Så typiskt...


Foto: Angelic Mess


Lite fler bilder på doftljuset dom jag är riktigt nöjd med för att det doftar gott, men inte för mycket och inte heller som nån billig parfym. Dock blev det bara bilder på förpackningen, men det är bara för att den är sååååååå söööööööööt. :-) 


Foto: Angelic Mess


Ljuset går bland annat att köpa på nätbutiken Mamsell Caramell för 215 supersvenska pengar... ;-) Det finns ett flertal dofter, men jag valde denna eftersom jag verkligen gillar både vanilj och kokos.


Nej, nu är det dags att få nånting gjort...


Jag önskar er en underbar söndag





Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar