tisdag 3 april 2012

INDIANER....



[SAVANHA BRACELET]



Hej, hej!!!

För en vacka sedan blev jag som sagt en vecka "gamlare" (-ja... typ mindre ung...!), och min söta, rara syster köpte mig ett av mina önskearmband: Savahna från Snö of Sweden som jag tycker är så fint och som har dom rätta somriga färgerna nu när jag sommaren nalkas. Snart......
Färgen är en lätt pärlemovit/ ljust, ljust rosa färg som är så fin, så fin och jag tror att den kommer att göra sig bra sen när man kanske har hunnit få lite färg. -Om nu solen kommer till att vilja skina denna sommar...? :-)



Foto: Angelic Mess


Här en närbild på berlocken med indianen... Det är en stor och en liten, liten berlock med indian på. Den lilla skymtar ni till vänster bredvid de klara pärlorna. Armbandet är ju bara såååååååå fint.
Tack syster yster!!!


Foto: Angelic Mess

-Sådär.... En lite mer utzoomad översiktsbild så att man får en bättre översikt på hur armbandet ser ut. Spana gärna in den nya kollektionen Poison som har ett lite tuffare uttryck och som går i grått. Även den är väldigt fin. 
:-)


Foto: Angelic Mess


Nej, nu så nu är det dags att packa ihop det sista innan jag åker till mina kära föräldrar som jag passar på att besöka när jag ändå är  i min hemstad i jobbet. Och det ska bli riktigt, riktigt roligt.


HA NU EN FIN DAG ALLA!!!

 ♥

Angelica





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar