söndag 1 april 2012

ROCKY ROAD


ICE CREAM SUNDAY


Hej alla!

Idag har jag bland annat brottats med lite pappersarbete som jag behövde få undan, samt flyttat runt på lite saker här hemma. Nu råkar det tyvärr vara så att jag verkligen avskyr allt som har med pappersarbete att göra så nu ska jag lyxa till det med en fin inredningstidning och min absoluta favoritglass:
Rocky Road
Åh, vad fantastiskt god den är! 
Lite vardagslyx så här på en söndag är ju inte helt fel, måste jag säga. -Men det tycker jag ju om varje dag - inte bara söndagar.
:-)



Foto: Angelic Mess


Personligen så strör jag gärna lite salta jornötter på min Rocky Road glass eftersom jag tycker att det är så gott med kontrasten mellan den söta glassen och det lite salta som jordnötterna tillför. Och eftersom jag är en riktig "coffee addict" så dricker jag gärna en lite starkare kopp kaffe till.


Foto: Angelic Mess



HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR DAG!

 ♥
Angelica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar